Επιλογή Σελίδας

Η φερριτίνη είναι η πρωτεΐνη που βοηθά την απορρόφηση του σιδήρου από τον ανθρώπινο οργανισμό. Για να μετρηθεί η ποσότητα φερριτίνης στο σώμα μας, αρκεί μια αιματολογική εξέταση.

Αν τα επίπεδα της φερριτίνης είναι χαμηλότερα από το φυσιολογικό, αυτό σημαίνει ότι το άτομο δεν έχει αρκετά αποθέματα σιδήρου στον οργανισμό του και πιθανότατα κινδυνεύει από αναιμία. Σε περιπτώσεις όπως αυτή, ο πιο άμεσος τρόπος για να αυξήσουμε τα επίπεδα της φερριτίνης στο αίμα μας είναι να υιοθετήσουμε ένα διαιτολόγιο που θα εμπεριέχει τροφές πλούσιες σε σίδηρο. Τροφές που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο είναι τα οστρακοειδή, η σόγια, τα όσπρια, το σπανάκι, το κρέας από βοοειδή. Επίσης, τα ενισχυμένα με σίδηρο δημητριακά μπορούν να καλύψουν την συνιστώμενη ημερήσια δόση.

Ορισμένες βιταμίνες και φυτοχημικά που εμπεριέχονται σε κάποιες τροφές μπορεί αναλόγως να ενισχύσουν ή να αναστείλουν την απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό μας. Η βιταμίνη C που προέρχεται από φρούτα και λαχανικά αυξάνει την απορρόφηση του σιδήρου από τις τροφές που καταναλώνουμε και εμπεριέχουν σίδηρο. Ενώ, αναστολή της απορρόφησης του σιδήρου από τον οργανισμό μας μπορεί να προκαλέσουν τροφές που είναι πλούσιες σε ασβέστιο, όπως τα γαλακτοκομικά προϊόντα, ο καφές, το τσάι, το κακάο κ.ά.

Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Κάντε την πράξη πρόληψη, ενημερωθείτε για τα πακέτα αιματολογικών εξετάσεων και κλείστε το ραντεβού σας.

Share

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!

Shares